Pályázataink

2023.07.05

Mikro-, Kis –és Középvállalatok Technológiai  Korszerűsítése Célú Hitelprogram a FARKAS-transz Kft. részére. 

Kedvezményezett neve: FARKAS-transz Kft.

Forgóeszköz finanszírozás tartalmának rövid bemutatása és célja: A projekt keretében a Farkas-transz Kft a likvid működésének zavartalan biztosításához szükséges működési költségek finanszírozásának biztosítása.

A hitelprogram azonosító jele: GINOP-8.3.5-18/B

palyazat2023


 

 

 

SAJTÓKÖZLEMÉNY AZONNALI FEHLASZNÁLÁSRA (CIKK)

Tokod, 2010. dec. 21.

 Telephelyfejlesztési projekt a FARKAS-transz Szállítási Kft-nél

 A FARKAS-transz Kft. 2009. júniusban sikeres pályázatot nyújtott be a Közép-Dunántúli Operatív Program keretében meghirdetett „Telephelyfejlesztés pályázati felhívásra”.  A „FARKAS-transz telephelyének bővítése kiszolgálóegységekkel” (KDOP-1.1.1/C-2009-0042) projektben veszélyes hulladékokat és más anyagokat fuvarozó cég Tokod, Kossuth Lajos u. 132. alatt található telephelyén egy gépkocsijavító műhelyt és két kisebb raktárépületeket építetett.

uj_magyarorszag

 A projekt az Európai Unió támogatásával, az Európai Regionális Fejlesztési Alap társfinanszírozásával valósul meg, a támogatás mértéke 50%, összege 78 millió Ft. A támogató szervezet a Közép-dunántúli Regionális Fejlesztési Ügynökség Közhasznú Nonprofit Kft.

A 24×24 m nagyságú javítóműhely 2 szintes, a földszinten 3 db szerelőműhely és egy kamionmosó kapott helyet, míg az emeleti részen szociális helységek kerültek elhelyezésre. A projektben beszerzésre kerülnek a műhely-mosó üzemeltetéséhez legszükségesebb berendezések is. Ezzel az új, négybeállós javítóműhely kialakításával idegen teherautók szervizelését is el lehet majd végezni, továbbá a cég saját tehergépjárműveinek helyben történő szervízelésének és vizsgáztatásának kiemelt haszna az, hogy a járműpark sokkal rugalmasabban lesz kezelhető, nem lesz szükség a távoli szervizekben történő javítások ütemezésére és külön összehangolni a megrendelések gépkocsi igényével.

epulet_c

Külön épületként került megépítésre a projektben egy 10 x 54 m és egy 10 x 10 m nagyságú raktár.

A kivitelezés 2009. szeptember – 2010. december időszakban valósul meg, s 2011. elejére várható a használatbavételi engedély megszerzése. A projekt közel nettó 160 millió forintos beruházási költsége várhatóan 5 év alatt megtérül, s hozzájárul a cég versenyképességének megőrzéséhez. 

Farkas Lajos

ügyvezető

Bővebb információ:

Farkas Bernadett, szállításvezető, 2531 Tokod Kossuth Lajos u. 132.,
E-mail: bernadett.farkas@farkastransz.hu, Tel: 06 33/469-380, Fax: 06 33/469-654